Ce nu face PR-ul

Există o multitudine de idei vehiculate, care par că au devenit niște mituri în domeniul relațiilor publice.

Pentru o clarificare, voi expune următoarele lucruri pe care nu le face această arie profesională:

  1. Pr-ul este pentru toată lumea. Greșit. Nu toți care știu câte ceva despre comunicare, pot fi și buni pr-iști;
  2. Publicitatea rea sau greșită, tot publicitate se cheamă. Nu este deloc așa; publicitatea rea afectează și decredibilizează orice;
  3. Pr-ul este un domeniu al timpului liber la discreție. Nu este adevărat, uneori dacă reușești să mânănci și să mergi la baie, se cheamă că ai atins o performanță.
  4. Pr-ul este folosit pentru a masca și a minți în legătură cu greșelile brandurilor. Nu, și asta pentru că un pr-ist este în primul rând onest cu el și cu clientul său.
  5. O campanie de PR poate înlocui întreg departamentul de vânzări. Din păcate nu, este o idee vehiculată greșit. PR-ul creează doar o mai bună vizibilitate a brandului și o conștientizare în rândul publicului țintă.

download.png

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s